2012/11/02

そうそんな日 with a scarf that I knitted

I've been having this cold for three weeks now and so sick of it!
I can't breathe and I can't even control the snivel.
I need to prepare recording for a Christmas present to my parents, but I can't even start because of the cough. T_T

Yesterday, I had a rough day with full of stress, so I decided have a nice dinner with my friends.
Before we got together, we made a long list what to order/eat:  spicy soup, meat, bibim bap ect.

Finally, we went to Gaya in Blue Bell and ordered assorted meat.

We ate a lot, I mean, I ATE A LOT! I didn't even bother think about gaining weight.
 I was very happy to see my friends.
So, even though we didn't drink, my mind was already feeling drunk. (That's how much I enjoyed the dinner and talked with my friends)
昨日本当に大変な一日でした
精神的にとても大変友達呼んで食べました
それでも一人で生きてみるだけで食べることがあるが久しぶりに誰かと会話して食べることができていて楽しい時間でした.
風邪かかってふらりと笑いながら熱心に食べて話もたくさんしました.

 
Introducing my scarf~ :)
Finally I finished this scarf that I started in March..

 
 
友達カップル、私は一人で座っていました。そのためかカップル親しいが、何か悲しかったです
そうだった思わず声も高まってジェスチャー大きくなりました
私が作ったスカーフ、かわいいでしょ?
今日友達との約束もなかったが、手入れまで、しばらくひとりてきました

No comments: