2013/09/30

Amazing foot cream! - Alpha Hydrox

In this post, I would like to share my new discovered foot cream that really works!
Honestly, I pay extra attention to my face, because it often break out that caused by the sun lights, stress and so on..
I have very weak immune system since I was younger.
As I get older, I started to add body cream or natural body oil like jojoba oil to daily routine. BUT never really paid attention to my feet.
 
When my brother and I were in San Francisco, he told me my feet are ugly and look dirty. I wasn't embarrassed, because, often I ignore his commends about my outfit, hair style or diet, because I know he is right. (He used be a Visual Merchandise Designer and now studying space/interior design in SF = HE KNOW WHAT FASHION IN).
 
I told him that my feet got tan in summer. He suggested me to apply this amazing cream and get it more then 4-5 tubs and have them around. I've been listening to him since and now it has been about a month using it. My feet dead skin started to peel off (literally).
I let the dead skin peels off itself and try not to irritate new skin when I'm in shower.
My toes are incredibly clean (whiter) and very smooth.
Again, my feet are ugly, so I would not post my own feet, but I really want to share this result with whomever reading this post.  
http://www.drugstore.com/alpha-hydrox-extra-strength-deep-therapy-foot-cream/qxp391210

P.S My brother gave me his face pad from the same company, but it was too strong for me; I am using the pad for my elbow and knees. :)
I wish I can share the before and after.. Sorry.. I have frog feet... LOL

今日は最近発見した足ローション紹介したいです。
正直に6ヵ月前までは、顔の皮膚は多く管理してきたが、body skinは管理していません。
私は体の免疫体系が弱くて皮膚管理、喘息管理を着実にします。
大人になるほどボディークリームやオーガニックオイル(jojoba oil)を添加し始めました。しかし、足はあまり気にしません。

弟とサンフランシスコに行った時に弟が私の足が醜く、汚い見えると言いました。正直に恥ずか開きません。彼はいつも私について指摘するからです。例えば、私のoutfit、ヘアスタイルでなければ食べるのに対して..(私の弟はvisual merchandise designerだったが、今はspace/interior designeを勉強しています。= とてもfashionableして鋭いです。)

私わたしは今度こんどの夏なつにあしがtanなって黒とてしました。弟が自分が使っていたfeet creamを紹介させてくれました。そして今、インターネットでセールしてあるのでたくさん買っておいて断続的に使用しと指摘しました。

今一ヶ月ほど使用しましたね。フィーリングのようにdead skinがはがれています。シャワーのときも新たな肌に刺激されていないように気をつけています。痛くもないです、痒くもないし、今は足の裏が本当にきれいでやわらかくなりました。家に帰ってきてすぐシャワーして足クリームを塗って睡眠靴下をはいていて寝る前にすいみんくつしたを脱いで寝てます。赤んぼうの肌ほどはないのだが、その程度に柔らかくwhiteningされています。

Before & Afterの写真をshareしたいが足が不細工たからuploadしられません。
すみません。笑
美容にはまだ素人のなので弟のように、professionalではないが、この足クリームはお勧めします!日本でも他の国でも売られているかは分かりません。おすすめ!
http://www.drugstore.com/alpha-hydrox-extra-strength-deep-therapy-foot-cream/qxp391210

No comments: